- Dirk Hachmann
- Joe McFarlane
Influencer marketing med TikTok
TikTok er den mest populære sociale medieplatform, og en fantastisk mulighed for virksomheder at nå ud til deres kunder.
Jeg er content creator på TikTok og kan hjælpe din virksomhed med at sælge produkter og skabe brand awareness via underholdende TikTok-videoer.
Med over 224.000 følgere har jeg stor ekspertise i at skabe TikTok-videoer, der er sjove og anderledes. Min mest populære video har over 31 mio. visninger.
Jeg har skabt flere virale videoer, som er blevet brugt af Anders Hemmingsen, Snoop Dogg, Clips, LADbible, Daily Dose of Internet, Bviral, UNILAD, Barstool U m.fl.
CASE: Sony Europe
Sony tog kontakt til mig, da de ønskede at få bandet dArtagnan promoveret på TikTok.
Opgaven var at lave en sjov og musikalsk video, som både gav bandets profil flere følgere, samt flere lyttere til deres seneste single.
Sammen med min SoMe-specialist, Simon Grøn Larsen, skabte vi sketchen “When the boys want to go out”.
Sonys reaktion var følgende: “Fantastic – thanks a lot! We’re quite sure it will have over 100k views on TikTok”
Videoen har pt. 128.600 visninger og 12,900 likes.
Se videoen for dArtagnan her.
Tlf. 26 18 38 90
Hvad kan jeg hjælpe med?
TikTok er fremtiden
Eksempel på forløb
TikTok har for længst overhalet Instagram og Facebook i antal brugere på verdensplan. Derfor har jeg valgt kun at fokusere på TikTok.
Mine tjenester inkluderer alt fra ideudvikling, optagelse, redigering af videoer og upload. Dvs. jeg kan gøre det hele for jer. Jeg sikrer, at alle videoer er optimeret til at blive set af et større publikum på TikTok.
- Vi tager et uforpligtende møde, hvor vi får afstemt forventninger og defineret mål for jeres TikTok content.
- Over de næste uger skaber min SoMe-specialist og jeg content, som I (eller jeg) uploader til jeres profil.
- Ønsket kan være lige fra én til mange videoer. Min anbefaling er, at vi laver min. 5 videoer, da der ikke kan påregnes masser af trafik fra første video.
- Jeg holder jer løbende opdateret, så I er en del af processen.
At skabe et viralt hit på TikTok
I stedet kan jeg påpege, at min SoMe-specialist, Simon, og jeg har en rigtig god fornemmelse for, hvad der fungerer på TikTok. Pt. har jeg 4 kæmpe virale videoer (56 mio. visninger) samt 23 videoer med over 100.000 visninger hver.
Opskrift på en video
For at lave en video med potentiale for mange visninger på TikTok er mit mantra følgende:
- Vær autentisk
- Videoerne skal være sjove, unikke, underholdende og/eller lærerige.
- Hold brugeren interesseret gennem skarp klipning og korte videoer.
Om mig
Til daglig er jeg musiker og entertainer og laver underholdning til firmafest og privatfest.
“Jeg hjælper virksomheder med at skabe en stærkere forbindelse med deres kunder og øge deres engagement på TikTok.”
– Claus Reiss
@clausreissdk